Btlcn1 ylzyildiz benim de çok şiddetli ağrım olmuştu belimde çok ağrımıştı. Adet olacam kesin demiştim ama olmamıştım. 1 sene beklemenin sonunda hamile olduğumu öğrenmiştim.