Hayatanne Anneler güzel anneler fikrinize ihtiyacım var oğlum olacağını öğrendim elhamdülillah yağız ismi istiyorum yanına şöyle kısa yormayacak isim öneriniz varmı?
MBCG Hayatanne ikinci isim işini hiç sevmiyorum yağız tek başına çok güzel bence.Benim iki ismim vardı ilkini kimse kullanmadı üstümde bi ağırlık gibi
Leilani Likayolcusu listende Ömer, Ali ve Yakub en çok hoşuma gidenler. Karadeniz vermek zor gerçekten
Hayatanne MBCG evet söylediğinde çok haklısın ama ben iki isim koyarsam ikisini de kullandirtirim herkese
Muzlupuding Ayy benim oğlumun adıda yağız olacak nasipse ben ilk yağız ege yada yağız arel düşünüyordum eşim tek olsun öz olsun dedi peki dedim sizede fikir olsun 😇
yagmur0504 Hayatanne Harika olur 👍sağlıkla gelsin bebeğin allahım senide bir sesle kurtarsın sağsalim 🤗🙏