Merveferhat3839 üzülme canım benimde şuan seninle aynı bebeğim 6aylik ama erken doğum yaptm onda 7 aylık doğdu 1 ay kuvezde kaldı falan çok kötü günler yaşadım bundada öyle olir diye korkuyorum Allah korusun yoksa bende ilk agladm üzüldüm sonra ilk çocuğumda çocuğum olsn diye ne kadar cabaladigim aklıma geldi dedim Allah’ım sen yardım edersn olan oldu artk Rabbim sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin pazartesi randevu aldm doktora gidecem hayırlısı bakalım