Susamtohumununannesi Arya_ylmaz adetime 4 gün varken öğrendim iki çizgide kopkoyu tıpkı yumurtlama gibi çıktı. Akşam 8 gibi yapmıştım testi ve hiç sıvı alımına falan dikkat etmemiştim ertesi gün gebelik yaptım pozitif kan verdim ve 93.55 ile haberi aldım
melikeyldz_05 Arya_ylmaz Benim ben Ovulasyon testi yaptım kan sonucum 14 çıktı yükselmesini bekliyorum İnşallah güzel haberi alırım Sende dene ben Bir Gebenin Günlüğü sayfasındn aldım ve sorduğun her soruya cevap veriyor
Arya_ylmaz esmerella37 şuan yaptım sonucu bekliyorum adetimede 9 gün var kaşık agrim var şuan baya o yüzden yaptım ama idrarın tam sarı degl beyazile karisilmis gibi belkide enfeksiyon var olabilirmi acaba
Arya_ylmaz Papatyaa_01 şuan yaptım sonucu bekliyorum adetimede 9 gün var kaşık agrim var şuan baya o yüzden yaptım ama idrarın tam sarı degl beyazile karisilmis gibi belkide enfeksiyon var olabilirmi acaba
Papatyaa_01 Arya_ylmaz valla bilemiyorumki enfeksiyonda olabilir gebelikde olabilir biraz erken yapmışsınız ama yinede gebelik varsa bence çift çizgi çıkabilir adete 9 gün kala tekrar bi yumurtlama Olmaz heralde :)
esmerella37 Arya_ylmaz kız pepaptaki hürü demi sensin aynı soruyu sormus 🤣🤣 onada cevap verdim aynı cevabı bekle bakalım sonucu paylas
Papatyaa_01 Arya_ylmaz bence oluyor yaa ben o testle öğrendim hamileliğimi kaset testti benim hatta ama işte adetim 4 5 gün gecikmişti şimdi sizin erken olunca kesin gebelik var denemez ama olma ihtimalide var Allah gönlünüze göre versin inşallah 🤲🤍
Arya_ylmaz melikeyldz_05 silik çıktı akşam yaptım sabahda erken gebelik testi yaptım adetime 8 gün var negatif çıktı oda