Meloo35 Ben de 64 kiloyum. En kötü 75 ile doğururum diyordum😅 Dengeli beslenen biriyim buna güveniyordum. Ekmek, pilav, makarna vs yemiyorum. Bir de yesem ne olacak acaba😅 Bir iki hafta daha geçsin ben gebe diyetisyeniyle birlikte sürecimi devam ettirmeyi düşünüyorum. 20.haftadan sonra kilo alımı oluyormuş genelde. Bize ne oluyor😂