Birannecikkkkk tabiki doguruyor. Benim cevremde sezeryan cogusu. Ama buraya bakiyorum hep normal dogum. Demekki cesaret yok bende ve cevremde. Yok yani ben cok korkuyorum. Ha sezeryandan korkmuyor muyum deli gibi. Dedigim gibi ben uzuluyorum anne olacagim rabbime sukur nasip olursa tabi ama daha dogum yaoavak cesaretim yok. Ben panik atak hastasiyim biraz ondandır, sen insallah basarirsin.💟 Normal cunku dogal olmasi gereken yaradilisimiz oyle bizim. Ne guzel ne sansli yapabilenler