Nerimandemir_01 İyi akşamlar arkadaşlar 20+6 haftalık hamileyim bebeigim için alışveriş yapmaya başladım şuan bakım malzemeleri bakıyorum hangi şampuan pişik kremi bebek yağı kullandınız hangisini önerirsiniz Ve tarak tırnak makası Lütfen yardımcı olurmusunuz.
Aselsmoms Nerimandemir_01 şampuan baby’s green Bebek yağı iva natura Pişik kremi baby me Bunları içeriği temiz olduğu için alcam ben canım
Busraaaa35 Nerimandemir_01 henüz kullanmadım ama Şampuan,bebek deterjani babysgreeen Losyon, yağ ve pişik kremi iva natura aldım. Doğal içerikli olduğu için bu markaları tercih ettim Tarak ise keçi kılı olandan tercih ettim mesla sanırım markası
Smyye1B Nerimandemir_01 Doktor önerisiyle Bebek şampuanı ve nemlendirici kremi Bioderma kullanıyoruz Pişik kremi de eczaneden hamazinc krem. Bebe yağı ve losyonu kesinlikle önermiyor.
Edafmo Nerimandemir_01 ben şampuan, deterjan, losyon, yap ve biberon emzik temizleyiciyi ebebekten aldım. Kendi msrkası babyme organik seri çıkarmış. Diğer organik içeriklere göre daha uygun fiyatlı bir bakın isterseniz🥰
Tuba2949 Pişik kremi ve bebek yağı penaten Şampuanı siveno, ıncıa da güzel. Instagram’da içerikleri temiz sayfasını takip edin biologların araştırmaları ve açıklamaları yer almakta. Ben oraya bakmadan ürün almıyorum tavsiye ederim
Laika Nerimandemir_01 ben şampuan mustelanın setini aldım yağı filan pişik kremi var içinde bide ayrıca pişik krem sudocrem çok önerilmiş onu aldım tırnak bakım seti ve saç fırçalarını chicco
Tuba2949 Laika Sudocrem kesinlikle önermem, içeriğinde erken ergenlik hormon bozan madde yer alıyor yurt dışında yasaklanmış bizim ülkemizde maalesef 🤷 en üzücü olan ise bu kremi Dr larında önermesi.
Yildizayz Nerimandemir_01 ben bebeğimin bütün bakım eşyalarını DALİN aldım pişik kremi Bepanthol favorim 👌🥰
Tuba2949 Yildizayz Bahsettiğim sayfada Bepanthol da düşük puan almıştı bir bakın isterseniz, hatta ben Gratis indiriminden almıştım geri iade ettim. Instagram’da içerikleri_ne sayfası.