Bende seninle aynı durumdaydım. 62,5 ile hamile kaldım. İlk aylarda cok fazla kusmama rağmen cok kilo aldım nerde yanlış yapıyorum diye doktorumla konuştugumda meyveyi fazla tükettigimden kaynaklı oldugunu anladım. Sonrasında da kilo almaya devam ettim oda hareketsiz kaldıgım içinmiş. Son bir bucuk ayım kaldı şimdilik dikkatli ilerliyoruz bol bol yürüyüş, 3. Trimester egzersizleri, ve yediklerime daha dikkat ediyorum ve de çok fazla su içiyorum. Sen sen ol bunları baştan yapmaya başla. Yoksa sonu cooook sıkıntı her yerim çatladı :(