Zarif ben hayatımda ilk defa yaşadım ara kanamayı haziran ayında o ayda hamile kalmışım temmuz ayında öğrenmiştik nasıl kaldım bizde şaşırmıştık çünkü doktor bile olmaz demişti sonra yine hiç bi şey yokken düşük oldu sevinemedik bile hayırlısı tabi 😊