Kızlar 2 gündür şiddetli adet sancısı gibi sancı çekiyorum ve buna rahimde sızlama,bıçak saplanması gibi bi ağrıda eşlik ediyor arada geçmiyorda sürekli devam ediyor mide bulantılarımı zaten hiç anlatmayayım acaba doğum yakınmı dünde leke geldi koyu kahve,ilk normal doğumum olacak nasipse sancılarımı anlamam diye çok korkuyorum tedirginim benimle aynı durumda olan varmı 🥲