Teslimenursevil Yaprak- inşallah ya ben düşük yaptım 2 ay geçti hala regl olmadım bugün kan verdim 0.5 çıktı 2-3 gün öncede pembemsi lekelenmem oldu 2 gün hafif bel ağrım var bugün akşam üstü sol kasığıma hafif ağrı girmeye başladı bilmiyorum