Eken012 12ulku40_ bende tüp bebekte kalp durmasından kürtaj oldum. 1 hafta bekledim düşmedi. Sen sıcak suyla falan banyo yap belki düşer. Hersey Allahtan geriye embriyon kaldı mi
12ulku40_ Eken012 inşallah düşer iki defa yaptım bgun tekrar yapıym. 2 adet var emriyo inşallah onlar nasip olr. Düşükten sonra ne adar sonra koncak bilmiyorum.