Kucuk_melegim Pazartesi 30 haftalik oluyoruz ve daha bebeğimin hiç biseyi hazir degil elbise hariç ama onu bile daha yıkamadim nerden başlasam bilemedim giysi dolabi yok daha puseti 🤦
Mom-babyyy Kucuk_melegim bende yıkamadim 30 haftadayim hala eksikler var ve hiç bitmeyecekmis gibi geliyor
Edafmo Kucuk_melegim canım bence bir an önce başla😳 en azından gardırop al ki kıyafetlerini yıka ütüle asmaya yer olsun, diğer eşyalarını da dolabın boşta kalan bölmelerine toplarsın
Edafmo Kucuk_melegim bebek arabası, puset, banyo seti şuan en olması gerekenler olarak aklıma geldi. Emzik, biberon.. ay şimdi kıyafet dışında bişey almadım diyince nerden başlasam bilemedim😂
Kucuk_melegim Mom-babyyy ben galiba daha anliyamadim hamile olduğumu 🤣 herseyini aldim ama iste yıkamadim dolap vs almadım daha çoğu şeyi eksik
Mom-babyyy Kucuk_melegim doğuruncaya kadar da anlayamayacağız herhalde 😂 ne zaman yıkamaya basliyacam onu da Allah bilir bakalım 😂😂
Kucuk_melegim Mom-babyyy 1 2 haftaya başlamayı düşünüyorum dolabini alim koyacak yer olsun en azindan simdi yikatirsam olmaz
Mom-babyyy Kucuk_melegim inşallah bende başlarım yoksa bu gidişle yerimden kalkıpta birşey yapamayacağım iyice agirlastik 😄
Kucuk_melegim Edafmo banyo setimiz bile yok puset yok sadece işte giysi biboron emzik sut pompasi vs öyle şeyleri aldim
Kucuk_melegim Anonymousmom başlıcam kesin 2 hafta en geç biraz taşınma telaşı felan derken zaman uçtu
Kucuk_melegim Edafmo kıyafetleri biboron emzik tarak lazim olucak herşeyini aldim sadece bebek arabasi daha alinmadi banyo takimi alinmadi beşiği hazir ama döşeği alinmadi bide işte elbiseleri daha yikatamadim taşinmaktan vakit bulamadim inşallah bu önümüzdeki haftalarda başlıcam hepsine
Babytwo2 Kucuk_melegim ben de 30 u bekliyorum üç dört tulumdan başka bişey almadım henüz . Yalnız değilsin 🥲