zehracal Kızlar idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıktı ama hiçbir belirti yok yanma gibi faln, sağlık ocağındaki doktor antibiyotik yazacak yarın, sizler ne kullandınız, neler yaptınız nasıl geçti, ne kadar sürede geçiyor
Beyzafd zehracal canim aynisi bende de çıktı hic bir belirtim yok yanma vs saglik ocağında kan idrwr vermistim doktoruma götürdüm sonucunu çok geçtiği için aradan tekrar tahlil yaptı onda cikti antibiyotik verdi 10 tablet var içinde kullandım ben 1 tane kaldı ve bol bol su içiyorum daha dikkatli oluyorum lavabo konularında
Damla3509 zehracal 36+6 dayım bendede çıktı enfeksiyon protein ve kanama idrarimda antibiyotik verdi p.tesi tekrar gidicem idrar vercem ona göre doğum tarihim belli olcak ben daha doğurmak istemiyorum ya 🤭🤲💕💜🧿
Kubrakck2222 zehracal bol bol su için, pamuklu iç Çamaşırı tercih edin, ayaklarınızı üşütmemeye dikkat edin 🥰 en önemlisi su çok tabi hem ilacın etkisini hem de enfeksiyonu çabuk atarsınız🙏🏼❤️
Beyzafd zehracal zimaks verdi canim son 2 bucuk ayım kaldı her gittiğimde ben isticem idrwr tahlili aman dikkat et ablam 8 aylıkken kanama geldi bu enfeksiyon yüzünden doktoruna sor verilen ilacı oyle başla ve bol bol su iç
Tuba2949 Elvancn 2 su bardağı suya 2 yemek kaşığı tepeleme dut kurusunu koyup kaynayınca altını kıstım ağzını kapatıp 5-6 dk en fazla kaynattım. 2 bardak çıkıyor süzdüm sabah ve akşam aç karnına içiyorsun 9 gün boyunca. Bol bol da su içiyorsun en az 3 lt.