Yagmursnr selam canım Dr gittim tekrar test yaptılar alt 632 ast 232 lere yükselince bende tedirgin oldum hemen acile geldim kaşıntılsrım çok fazla yok bu arada yatış verildi bana ilaç ve serum tedavisi başladı ptesi Dr görecek bakalım tekrar kan aldılar onun sonuçlarına bakıcsk inşallah sorunsuz atlatırız