Aleynaerayy22 Midem çok yandığı için doktorum verdi ama eğer günde 3 kez az gelirse 2 doza çıkart yani sabah 2 öğlen 2 defa akşam 2 gibi bana çok fazla gibi geldi sanki zararı olurmu böyle kullansam
Merymklc Aleynaerayy22 ben kullandım asla gecırmedi 31. Haftadayım hala midem yanıyor bısey kullanmıyorum artık doğal da denedim şurupta geçmiyor yangını içtiğim su bile midemi yakıyor ya🥹
busragundogan3437 Aleynaerayy22 ben kullandım canim aşırı derecede migdem yanıyordu yediklerim ağzıma geliyordu bana iyi geldi çok ise yaradı kusmaktan kurtuldum 30 haftalık hamileyim son 3 gündür kusmuyorum
Aysee6346 Aleynaerayy22 ben kullanıyorum o da her gün değil sadece yandığı vakit içiyorum ve faydası var
Aleynaerayy22 Merymklc Miden fena halde desene ☹️ Ben içince geçiriyor da düzenli kullanmıyorum kullansam tamamen geçirir mi acaba
Aleynaerayy22 busragundogan3437 çok şükür kusmuyorum ben canım allahtan yani midem bu akşam aşırı derecede kavruldu yanan yer mide de degil yemek borusumu ne bildiğin alev gibi
Aleynaerayy22 Aysee6346 banada iyi geliyor da doktorum iyi gelmezse iki katına çıkar demişti ondan endişe ettim zararı olurmu diye
Aysee6346 Aleynaerayy22 yok zararı olmaz ben sorduğum da demişti zararlı olsaydı yazmadık diye onun için içini ferah tut
Recbey Aleynaerayy22 banada yazdı doktorum ama faydasını görmedim hiç Bende süt içiyorum o birazda olsa iyi geliyor
1prensannesii_ Banada her yemekten sonra dedi doktorum ama ben midem yandıkça içiyorum ama baharatlı yağlı yiyecekleri artık tüketiyorum eskisi gibi yanma olmuyor bol bol süt ve kefir içiyorum aynı zamanda
Aleynaerayy22 1prensannesii_ ya kuru fasulye yapmıştım bugün yedim midem nasıl yandı varya alev topu gibi doğurana kadar yapmam artık evde 😂
gunel91 Aleynaerayy22 ona gore yesillik yiyin. Bol su icin. Sud icin aksamlari. Acili soslu yemeyin onlar dahada yakar
Aselsmoms Aleynaerayy22 canım salatalık ds iyi geliyor bide İbrahim Saraçoğlu taze sıkılmış havuç suyunu öneriyor dene istersen geçmiş olsun 🥺🌸
Aleynaerayy22 Aselsmoms teşekkür ederim canim benim denerim salatalığı normalde de seviyorum iyi geliyor mideye vs 🙏💞
Aysegulccc Aleynaerayy22 bana doktorum panto yazmıştı. Aç karnına içiyorsun. İyi gelmişti valla kullandım bittikçe alabilirsin demişti. Bi deneyin..