Esmaww Selam kızlar size bişey sormak istiyorum ben 8 aylık hamileyim elhamdulillallah🤲🥰 ama hiç fazla Karnım büyümemiş ve etrafımdaki insanlar hepsi diyor ki senin bebeğin bence küçük zayıf yani sizce de öyle olabilir mi yani göbeğinle Alakası varmıdır 🤣
Elifderin34 Esmaww hayır alakası yok benim de karnım küçük ama bebeğin kilosu haftasıyla uyumlu ben bile şaşırıyorum bu kadar kilodaki bebeği ben nerede taşıyorum diye, sizin de iç karnınız geniştir
Aselsmoms Esmaww 30+2 olduk halâ yok karnım🤣 otobüste anlayıp yer de vermiyolar en son 28de anlayan biri çıktı da yer verdi 😅 dar giyince belli oluyor ama öyle aman aman bi karnım yok ve karın küçüklüğüyle bebek kilosunun alakaaasıı yokk😆 cahillerin uydurmaları kaynak da gtleri😆 hiç takma kafanı canım 🤗
Yigitbaby Esmaww hiiiç alakası yok takılma benim karnımda görsen 3 aylık gibi ama 9.ayın içindeyim şükür 10 gün falan var doğuma.Ve kilosu gayet iyi
Esmaww Elifderin34 çok teşekkür ederim valla insanlar böyle diye diye önüme gelen herşeyi yiyorum durmadan bebek kilo alsın diye 🤣🤣🤣
Esmaww Aselsmoms Aselsmoms hahaha🤣🤣benimde öyleydi valla ama son aylarda biraz kendini daha çok gösterdi de işte dediğin gibi hafif dar giyinsen belli eder 🤣
Aselsmoms Esmaww kızımda da böyleydi oğlumda da 🤣 bende isterdim koca gobus belli olsun hamileliğim ama😅 aman canım sağlıkları yerinde olsun da 🤲😍
esmaozdemir76 Esmaww alakası yok canım iç karnın büyüktür. Benimde çok bı karnım yok çoğu kişi anlamıyor bile ama doğurdu doguracagim 🤣
Pnr60 6 aylık hamileyim ama sanki 2-3 aylık gibi zor anlaşılıyor dar giyersem anca , ama benim bu şekil daha çok hoşuma gidiyor bende minnakım oğlumda sağlıklı olsunda minnak olsun 😂 çevren dekilerede takılma iç karnın büyük demekki önemli olan sağlığı ❤️
Elifsu01 Esmaww valla benim kocaman karnım vardı ama kızım minicik doğdu canım 2 kilo 350 gram doğdu 39. haftada. Alakası yok bence yani. 🥰