47 gün önce sezaryen oldum normal doğum istiyordum ama şimdi diyorum ki iyiki sezaryen olmuşum çünkü hemen toparlandım hemen ayağa kalktım kendi işlerimi kendim yaptım tabiki bünyeye de bağlı ama bol bol yürüyün bol sıvı alın her şey sizin için iyi olsun