Bebislerinizin cinsiyetini net olarak kaçıncı haftada öğrendiniz caanim anneler 🥰
H-30 16 da💙
H-30 detaylıda 20 hafta da erkek denilmişti hep kız olduğunu ogrendik net şekilde
Bende oğlumda 16 da öğrenmiştim. Şimdi merak ettim daha erken öğrenen varmi 2. Gebelik 🌺
18+4 geçen hafta doktordaydım kordon bacak arasında diye göremedi 😬