vaveylaaa19 Kizlar şimdilik çok şükür her şey yolunda normal doğum yapmak istiyorum bu haftadan sonra yapmam gereken tavsiye ettiğiniz faydalı bulduğunuz şeyler var mı
Edau9 vaveylaaa19 Bence şuan erken hiç bişey yapma 36dan sonra squat vs yaparsın😊Ben 30 da güzel bir temizlik yaptım doğuma kolaylik olur diye kapı sildim cam sildim yerleri eğilerek elimle sildim sonuç nst sancı o zamandan beri herşey yasak bir sürü ilaç 35+4 geldik zar zor.O yüzden bence yapma
1prensannesi2312 vaveylaaa19 duyduğum her şeyi yapıyorum 36.haftadan itibaren perine masajına başladım sıcak suyun altında otur kalk yapıyorum korumasız ilişkiye giriyorum ve bunlar genelde günlük oluyor rutin haline geldi artık her şeyi yaptığım halde sezeryan olursam oturur ağlarım😂🥹 he bide günlük 3-5 tane hurma yememi önerdiler onu da yaptım ama bir kaç gündür yapamıyorum alamadığım için🤦🏻♀️
almilakusunannesi Merhaba 36+6. haftadayız. Doktoruma sordum bugün squat, merdiven inip çıkma, melisa çayı önerdi. Melisa çayı senin için erken olabilir ama bi doktoruna danış bence
Nazendehanim vaveylaaa19 aslında risk yoksa erken değil 12. Haftadan itibaren yapılıyor . Ama tabi doktorunuza mutlaka danışın
Nazendehanim Ruken_olgn evet başta baya bı korktum yapamam diye ama hiç bir zorluğu yok ,doktorum zeytinyağ ve hindistan cevizi yağı kullanmamı önerdi ben zeytinyağ kullandim sadece