Glshsn16 maalesef eşimin mesleği dolayısıyla bende geçirdim bu lanet hastalığı. Hastaneye gittiğimde ciddi bir salgın olduğunu söyledi doktor. Hamile olduğum için ilaç falan da kullanamadım doktorum xabion adında bitkisel bir losyon yazdı. Yaklaşık 1.5 ay çektim, çok zordu gerçekten. En az 1 ay sürüyor etkileri. Allah yardımcınız olsun