Hacer tavşana 2 defa gittim evet gayet iyi gülüyor ama odaya aynı anda 3 hasta aldığı için sizinle en fazla 5 dk bile ilgilenmiyor o güler yüzlülğkle aşkım canım demekle geçiştiriyor sırf bu yüzden değiştirdim şimdi Kızılay da Tuğba hanıma gidiyorum gerçekten çok memnun kaldım çok resmi kadın ama işinde gayet iyi elinden geldikçe uzun süreler ayırıyor