Queen2 bu 3. Gebeliğim cnm ilk ikisinde normal yolla hamile kaldım ama bebeklerim 21. Haftaya gelince hidrops oldular. Yasamla bağdaşmayan bi hastalık. Maalesef ilkini 7,5 aylıkken doğumdan sonra kaybettik. İkincisinde zorunlu düşük yapıldı. Bu gebelikte Genetik araştırılıp sağlıklı olan embriyo transferi yapıldı. Çok ümitliydim rabbim inşallah emeğimizi ümidimizi boşa çıkarmaz. 🙇🏻♀️🤲🏻