Duru03 Kızlar bebeğimin başı hala yukarıda doğum pozisyonunu almadı normal doğum yapmak istiyorum sezeryandan çok korkuyorum 😭 sizde durumlar nasıl ne zaman dönmesi gerekiyor
Haticeyildiz Duru03 benim 35 haftalik hala donmemis gerci benim sezaryen olcak donmesine gerek yok heralde son hafta bile donebilir korkma
burcuali38 Duru03 biz 29+3 haftalığız 2 gün önce gittim doktora dönmüştü bebeğim 2 haftadır falan dönüktü zaten ben farketmiştim doktor söyleyince emin oldum döndüğüne inşallah seninkide döner canım daha zamanın var döner bence stres yapma
Duru03 Haticeyildiz burcuali38 Tbrk ilk bebeğim olunca korkuyorum sezeryan olmakta istemiyorum çok teşekkür ederim kızlar bu arada
Esa 29+4 üm bende senin gibiyim canım pazartesi kontrole gitcem inşallah dönmüştür normal doğum istiyorum sezeryandan korkuyorum inşallah sağlıkla normal doğum yapabiliriz