Doktorumun daha önceki haftalarda verdiği progestan var elimde sadece 1 hafta kullanmıştım geri kalanı duruyor. Covid oldum bu yüzden de oksapar iğne kullanıyorum doktor kontrolüme 1 hafta var karnım sertleşiyor birazda bel ağrım falan var kendi kendime kuruntu da yapıyor olabilirim covid psikolojisiyle, ama progestanın koruyucu bir özelliği var ya doktor kontrolüne gidene kadar 1 hafta kullansam nolur? Yinede yarın gündüz doktoru arayıp soracağım tabiki ama siz ne dersiniz merak ettim