Minigim38 Kızlar 37 günlük bebeğim var 10 gündür nerdeyse hiç kanama lekelenme akıntı vs yok abdest almalı mıyım bazıları 40 dan sonra kanaman olur bekle diyor beklemeli miyim 🙂
Taricat Minigim38 benim de 30 günde kesildi abdestimu aldım canım sonrasında tekrar kanama vs olmadı abdestini alabilirsin 😌
BBuseY Minigim38 3 gün kalmış canım ama sen yinede al 40 ından sonra yine alırsın 🤗önemli olan niyet değil mi 🤗
Makarnaasigi Minigim38 Kanaman yoksa abdest al kuzum.Diyelim ki hamile değiliz adet oluyoruz 1 hafta sürüyor bitiyor ama 3 hafta sonra yine adet olucaz diye abdest almıyor muyuz?ahsbdhsh dinleme kimseyi
AzraFarah Minigim38 10 gündür kanaman olmamış,gelmeyedebilir, gusülunu al canım,40ın çıkmasına 3 gün kalmış zaten. Benim 79 gün sürmüştü,40ım çıkınca gusül alıp namazıma devam ettim
Minigim38 BBuseY evet ben alacaktım ama dhaa kanaman olur 40 kanaması falan dediler bekliyorum gelmiyor 😅
Minigim38 Makarnaasigi bende alacaktım sonra 40 günlükken kanaman olur abdestin geçerli olmaz dediler kafam karıştı bekliyorum kanama olacak diye gelen giden yok 😅😅
Minigim38 AzraFarah teşekkür ederim bende hep alma tarafındayım ama abdestin geçersiz olur dediler kafama takılmıştı😊
AzraFarah Minigim38 abdest geçersiz olmaz,kiminin 10 gün sürer kiminin 40 gün kiminindaha fazla,o zmn gusülsuz kalmış olunur,tekrar kan gelirse 40 tan önce gusül bozulur ama 40 geçtikten sonra kan gelse de gusül sayılır
Aaaysee Minigim38 ilk bittiği an gusülünüzü almalıydınız geç bile kalmışsınız herkesin nifası kendine göredir yani 40 en son sınır zaten sizinki 1 hafta önce bitmişse mesela demekki 30 günmüş bittiği gibi gusül almalısınız
Sefanurrrr Minigim38 kanaman yoksa abdestini alabilirsin ve kanaman gelene kadar bütün ibadetlerinide yapabilirsin bir sakıncası yoktur. Yalnız 40 çıkana kadar eşinle bir münasebette bulunamazsın. Fıkıh kitabında okumuştum . 😌🙂