Semiha- Kızlar 12+5 haftalığız doktor değiştirdim regenesis max ı verdi ara ara kaşıntı oluyordu vücudumda ilaç ı 3 gün içmedim kaşıntı olmadı bugün içtim 2 saat sonra kaşıntı başladı vücudumda böyle birşey yaşayan var mı
Aselsmoms Semiha- bende içiyorum canım 9. Haftamdan beri ama böyle bişey yaşamadım sen doktoruna sor bi istersen
ikimelekannesii22 Semiha- hamileliğim boyunca onu kullandım bende hiç öyle birşey yapmadı ilactan olduguna eminmisin
Semiha- Bilmiyorum kızlar ilaçtan mı başka birşey mi ama aklıma ilk gelen ilaç oldu doktoruma sorucam başka hangi sebepten olabilir sizce
Busraaaa35 Semiha- 10 haftadır kullanıyorum yan etkisi olmadı ama sizde belki olmuştur, doktorunuza danışın mutlaka