Yasemindemirtas Kızlar ocagı silerken elektirik çarptı parmagım acıdı. Bebise bisey olmusmudur acaba ya ;(
ezgikurttt Yasemindemirtas sana bisey olmadıysa kucuk çarpmalarda bebeğe de bisey olmaz. İlk haftalarda bana da çarpmıştı ertesi gun doktora gittim hic bisey olmamis şukur
Arenbebek Banada dun dijiturkun kutusundan carpti kablosunu takarken bende korktum ama bisey olmadi 🙂 oynuyormu ?
EdaElif Sen karnını hafiften bir yere çarpsan da bebek bunu hissetmez yani kendin diyorsun çok hafif diye birşey olmamıştır için rahat olsun