İlk gebeliğimde İrfan Özer ile baslamıstım herşeyi geç farketmesi veya şuan zamanı degil demesinden kaynaklı bebege geç teşhis konuldu 6. Ayda gebelik sonlandırıldı. Pişman oldum ona gittiğime. Sonrasında ege üni perinatoloji bölüm baskanı Sermet Sağol a denk geldik kendi muayenesi var orda hasta kabul ediyor irfanın aylardır koyamadıgı teshisi bir randevuda koydu. Şuan yine hamileyim kesinlikle sermet hocayla devam etmeyi düşünüyorum sonuna kadar