Benim kanamam 10 gün sonra olmuştu o yüzden biraz beklemek gerekiyor. Yavaş yavaş beta değeri düşüyor en son kanama oluyor zaten zamanla da değer sıfırlanıyor. Bana da korunmak için 6 ay demişlerdi. Çok şükür 6 ay sonunda hamile kaldım bir sorun yaşamadan şimdi gün sayıyorum bebiş için Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏😇