Nurayaksan süt,yoğurt,bakliyat,çiğ meyve sebze yemeyin bir süre. İntermetten bakın gaz yapan gıdalar diye ve tüketmeyin. Biraz büyüyüp bağırsakları gelişince deneyerek başlarsınız yemeye. Sab simplex ve biogaia damla kullanın. Ben bu şekilde nerdeyse gaz sancısı çektirmedim bebeğime. Tabi her emzirme öncesi ve sonrası üstten gaz çıkarma yapın. Günlük de alt gaz için gaz masajı. Düzelir inşallah.