Lavinyaa8 şimdiii şöyle anlatayım ben aslında Meddemde doğum yapacaktım normalde Antalyada yaşıyorum SSVD için burada uçuk fiyatlar veriyorlar eşimde ıspartalı meddemde uygun geldi orası ile anlaştım doğum zamanı doktor 90derece dönüp senin normal olmaz dediği için sinirlendim ve sezeryan olacaksa bu doktora yaptırmam diyiphemen çıkışımı alıp şehir hastanesine geçiş yaptım şansıma çok sıcakkanlı bir doktor denk geldi ameliyat hanede saçlarımı okşadı sezeryan yerim çok muntazamdı odalar tertemizdi 3-4 kişiydik günlerce kimse bişey demedi 2 kişilikti zaten oda rahat rahat kaldık doğumdan çok memnun kaldım kısaca.. gelelim asıl konuya doğum sonrası bir saat geçmeden bebeğim kustuğu için yoğun bakıma aldılar günlerce açıklama yapmadılar oyaladılar yok tahlil yapıyoruz yok bilmem ne emzirmek için yoğun bakıma girdiğimde 8 bebekten 6 sı falan kusmadan yatıyordu herkes teker teker imza atıp çıkışını aldı bizim yolumuz uzun olduğu için korktuk bekledik . Bebekler ağlarken hemşireler yerinden bile kalmıyordu şşşş geliyor annen falan diyorlardı anca dedikodu … 1 hafta böyle oyaladılar enson eşim görmeye gittiğinde bebek kusmuş kusmuğunun içinde yatıyormuş hemen video falan çekmiş olay çıkardık vs . Meddemden ambulans ile sevkimizi aldırdık meddemde hemen gerekli testler yapıldı hızlıca sonuçlandı sonuç boşa yatırmışlar bazı bebekler kusar dedi doktor herşeyi temiz çıktı taburcu olduk. Meğer devlet hastaneleri yoğun bakım küvez başına günlük 1000 tl alıyormuş öyle söylediler birtakım bahaneler ile yatırıyorlarmış bebekleri . Ayy çok uzun oldu kusura bakma 😊 olurda yapacak olursan yanında bebekle ilgili bilinçli biri olsun bir sıkıntı olacağını sanmıyorum 😊 martta Allah izin verirse doğumum var meddem den fiyat alacağım kafama yatarsa bende orda yapıcam yine . Bizi buşekilde rezil etmemişolsalardı hiç düşünmeden yine şehir has. Yapardım nasip kısmet