Pamukbebegimm ben 1 buçuk yil önce kürtaj olmuştum bu doktor yaptı 1 hafta sonra kontrole çağırmıştı doktora bişey diyorum soruyorum bilmiyorum ben senin doktorun değilim nerden biliyor belki onla devam edecektim hiç sorumun cevabını alamadım çıktık ordan 2 ay adet olmadım yine buna gittim beni bi azarladı o biçim sen niye korunmadın gebelik tahlili istedi negatif ti insan bi ultrasondan bakar ne var ne yok yine aynı şekilde bişey soruyorum yine azarladı bilmiyorum diyor herseyde çıktım ordan Allah bildiği gibi yapsın dedim erkek doktora gidiyorum