Merveferhat3839 Adetim gecikmeli 2 oldu. Kan testi verdim 90 hcg çıktı normal mi ? İlk hamilelikte gecikmeli 7 gun olmuştu 1600 hcg di. Acaba kimyasal gebelik olabilir mi ?
Tucemsiiii Merveferhat3839 bir kere kan vererek anlaşmaz kimyasal olup olmadığı. 2 gün arayla kan verin yükselirse düzenli şekilde sorun yok demektir
irem01 Merveferhat3839 değerin yüksekliği değil de iki güne bir iki katı artması önemli. Düşük olunca kimyasal olacak demek değil 🌸
Evinamin031120 Merveferhat3839 benim adet gecikmesinin 10.günü 11 di. Suan 31.haftadayız canım rahat ol
arirangg Merveferhat3839 Evet cuma aynı saatlerde ve aynı yerde yine kan ver. En az iki katına çıkmış olmalı