Mavisilegamzeli Kızlar 26+5 im gebe okuluna gidiyorum. Plates, spor, Doğum esnasında doğru nefes alıp verme, hamilelikte beslenme vs. Gibi şeyler öğrendim. Ve sonunda sertifika alacakmışız. Var mı sizlerden de giden hamilelik için birşeyler yapan???
Mavisilegamzeli aysecigdem İlk günden faydalı oldu inanın devlet hastanesine gidiyorum ben Bursa’da ayni özel hastane gibi çok çok ilgililer. Çok güzel anlatıyorlar. Rahatlatıyorlar. Tavsiye ederim.