Bugün 36+4 olduk teyzeleri. Acile gittim hem.agrim vardı hemde hareketleri hissedemedim. (Tabi doktor görünce kudurdu bizim oğlan herzamanki gibi😅😅) nstde baya sancı çıktı ama bebek iyi bende şu gelmesi vs. Olmadığı için eve gönderdiler. Ama bebek 3900 gr olmuş 🥴🥴🥴 yahu benim bu bebegi daha fazla büyümeden çıkarmam lazım. Hayat bana da zindan ona da😅 o garibim orda sıkışmış bende burda kıvrım kıvrım kıvranıyorum ağrıdan. Bebegim kanalda zaten sancılar o yuzden ama ben bu durumu nasıl hizlandirabilirim. Ne yapabilirim. Hele bir yardım edin şu yardıma muhtaç bacınıza 😁😁🦋💁🏻♀️