Seyma_nur1 ben sizi kırmak istemiyorum ama kimsenin kimseyi eleştirme hakkı olmadığı için sizin anlayacağınız dilden konuşarak yazmaya çalışıyorum bunları, yoksa ayrımcılık veya kapalıları eleştirme niyetinde değilim
Doğuda biri bu elbiseyi giymek istiyor ve giyemiyor diye siz bunun açıklığa özenti olduğunu düşünüyorsunuz konu buradan çıktı, bence sizin düşünceniz doğru değil yorumları bundan dolayı yaptım
Kısaca kapalı giyinmeyi tercih eden olabilir açık giyinmeyi tercih efen olabilir, kapalı giyinip açık giyinmeye özenen de olabilir
Bu sizi eleştirme konusunda otorite yapmaz, sizi kapalı giyiminiz konusunda kimsenin eleştirme hakkı olmadığı gibi