harika bir elbise buldum kızlar böyle bisey yok alta resmini ve linki bırakıyorum ben 72 kiloyum dogumdan sonra zayıflayınca giyerim diye eski bedenim üzerinden aldım normalde m giyiyordum elbiseyi m aldım tekrar zayıflamama yardımcı olsun beni hırslandırsın diye hatta olmaz su an ama bi deniyim dedim efsane güzel oldu hiç rahatsız etmedi aşırı rahat güzel sizle de paylaşmak istedim ben 1.70-72 kiloyum alın aldırın cok heveslendim sizlerde çiçççeekk gibi olun eminim cok yakısacaktır 💓💗💘
