Ben gece sancilarimla normal kiyafetimle gittim. Sadece keşke altıma rahat bir etek filan giyseydim dedim çünkü pantolon vardı çatı kontrolünde zor oldu 🙊 acilden giriş yapmıştım. Bu gece yatış verelim denilince odaya geçtim ve ameliyat önlüğü gibi bir şey giydirildi. Lavman yapıldı. Sabaha kadar o halde sanciliydim. Açılma olmayınca da sezeryana alındım. Sezeryan sonrası depend taktılar bana ben hissetmiyordum zaten alt tarafımı 🙊 pijamalarımi filan hasta bakıcılsr giydirmisti 🥰