Serifenuryilmaz Kizlar 32 haftadayim enfeksiyonum yüksek çıkıyor antibiyotik fitil kullandım fayda etmedi daha da yükselmiş doğal onerebileceginiz yöntemler var mı yardımcı olursanız sevinirim korkuyorum erken doğum olur diye
Naznaz123 mysweetbabyy ben içtim kızılcık özü alıp sulandırıp içtim int yazmıyor içilebilir diye sen doktoruna sor ben gebelikte ilk üç ay bitki çayı gerçi herşeyi yiyorum içiyorum yasaklara inanmıyorum sen doktoruna Danış araştırmanı yap
mysweetbabyy Serifenuryilmaz benimde mantar enfeksiyonu var bi kurtulamadim 3 kutu fitil kullandım ama yok yanu