Merhaba hanımlar, bugün kontrolüm vardı. Bebek kilosu 4 e yaklaşmış, bu ikinci doğumum olacak. İlk doğumumda normal olmuştu. O zaman da iri bebek diye 39+4 suni sancı ile doğumu başlatmıştı doktorum. Şimdi de cumartesi yatış yapalım başlatalım dedi. Beklesem 42 haftayı bulur mu yoksa yatış yapsam mı bilemedim 🤷♀️