seydaak Erken gebelik testi aldım ,silik bir şekilde çıktı . Hastaneye gittim test yaptırdm hcg değerim 11 çıktı beklemen gerekiyo dediler bilgisi olan varmı ? ### ****
esmaozdemir76 seydaak evet canım biraz bekle ve 2 güne bir kan tahlili ver yükselip yükselmedigini takip etmen gerekiyor düzenli olarak yükseliyorsa normal ama yukselmezse kimyasal gebelik olabiliyor. Değerin çok düşük biraz yükselmesi gerekiyor
Canor seydaak kuzum 3 gün sonra tekrar git ama şuanda gebe diyebiliriz hayırlı olsun😍 3 gün sonra gidince 100 veya 300 çıkarsa var demek🥹🥹🙏🏻