Rapunzel006 Merhaba anneler, ben 7 haftalık hamileyim ve her akşam midemde yanma oluyor rennie kullanıyorum ama fayda etmıyor sinirden ağlıyorum artık 😩 Bu konuda sıkıntı yaşayıp çözüm bulan oldu mu ?
AylnCllz Rapunzel006 gaviscon şurup verdi doktor bana sadece yanma olduğunda içiyorum faydasını gördüm ben
Zuzu6901 Rapunzel006 o haftalarda ben salatalık ve elma yiyordum biraz rahatlatıyordu. Ayva da iyi geliyor diyorlar. O kadar zor ki bu durum, ileriki haftalarda daha çok olacak canım. 33 haftalık hamileyim ve şurup murup hak getire. Pulcet diye bir hap verdi artık, o iyi geldi şükür. İnşallah tez zamanda hafiflersin kuzum 🌸🤲
Tugba_23 Ayyyy çok kötü o mide yanması insanı mahvediyor renneyi kafama dikiyorum banamsın demiyor ,hele dün hem midem yandı hem 1 tabak çiğ köfte yedim ,daha çok yandı sonra sabahı zor ettim , bol su soğuk süt azda olsa rahatlatıyor