2131238222 Merhaba güzel hamişlerim 4 haftalık hamileyim daha kese yok kalp atışı bile belli değil sadece sabahları değil gün boyu devam eden mide bulantım var çok erken değil mi sizce de?🤢
-Naz- 2131238222 merhaba uygulamaya göre 6 haftalığım bende 1 hafta oldu gebeliği ogreneli bende aynı durumdayım maalesef
arirangg 2131238222 Bana göre erken benimki 6. Haftada başladı. Ama herkeste değişiyor işte. Çok zor valla, üstelik bu şekilde çalışmak da zor. 😞😞
2131238222 2prensesannesiiii yaa bebeğiniz kız mi sizin kız hamileliğinde genellikle çok oluyor derler ya
elifcicek_07 2131238222 alakası yok 5. Hafta da başladı serumla besledik hep çocuğu 18 haftaya girdik hala aynıyız oğlumuz oluyor belirtilerin azlığı çokluğu cinsiyet ile alakalı bilgi vermiyor aslında
2131238222 arirangg evet benim de 2. Çocuk ilki bu kadar erken başlamamıştı sizin daha zormuş çalışıyorsunuz birde Rabbim kolaylık versin
2131238222 melikeyldz_05 3 gün önce kan vermiştim 37 çıkmış şuan kaç bilmiyorum. Adet günüme 4 gün vardı daha
-Naz- 2131238222 ben 2 tane çocuğum var.1 tane 39 haftalık ölü doğum yaptım onlarda böyle bişey yoktu bunda boyleym resmen yataktaym
melikeyldz_05 2131238222 bende 7 gün varken 14 le öğrendim yükselmez diye korkuyorum yarın ilk muyanem olacak inşallah kese gözükür
TTtutku 2131238222 bulantının erken geçle alakası yok artan beta hormonu ile alakası var yani gebeliğiniz sağlıklı seyrediyor. Ama 10.haftadan sonra felan devam ederse safra da taş da olabilir oda gebelikte bulantıyı tetikliyor
2131238222 TTtutku ilkinde de mide bulantısı çok yaşadım 7 haftalikken başlamıştı 9. aya kadar devam etti.Bunu öğretmenir öğrenmez mide bulantısı baş ağrısı hiç iyi hissetmiyorum
2131238222 TTtutku yok çok şükür bi sorun yaşanmadı safra kesesinde de bir sorun yoktu kişiden kişiye göre değişiyor ama kız bebek hamileliklerinde mide bulantısı daha çok oluyor.