Oncelikle hayirli gunler dilerim hepinize rabbim bir senenin sonunda bu duyguyu tattirdi bize asilama ilkimde tuttu mucizem geldi.son adet tarihim 06.10.2022 den beri 7 hafta 6 gunlugum bugun 19.10.2022 de asilama oldum .fakat iki gun once doktora gittigimde kalbi tekliyor gelisimi olmamis kurtaj dediler dunyam basima yikildi .baska doktora gittim negatif fetus dendi.Diger doktorda kurtaj dediler dünden icin.Fakat ben bugun kendi ilcemdeki doktoruma gittim.Doktor gecen hafta 5+1 demisim bu hafta 5+6 ile uyumlu gozukuyor bebek.Kalp atisi var dedi ama dinletmedi iyiki kurtaj yaptirmamisim.Sizce bebegim normale donermi basina gelen varmi ?Kime neye inancagimi sasirdim.Eger kalbi durucaksada ustunden bi hafta gecsin istiyorum kurtaj olmak icin yapamam bunu nolur dualarinizi eksik etmeyin…