Merhaba guzel anneler Gece ateslenmistim sabaha devam edince acile gittim influenza a pozitif cikti. Doktor antibiyotik, oseflu , parol verdi. Oseflu 75mg enfluenza icin verilen bir ilaçmış. Doktor eczacin hamilesin kullanma derse sen ona bakma ben tum gebelerime oneriyorum dedi. Benim sana tavsiyem kullanman dedi. Ama icim hic rahat degil parolu bile içmeye korkan ben…ne yapacağım bilmiyorum başına gelen var mi?