Kasım 1 de düşük yaptım kanamam 7 8 gün sürdü şimdide bugün regl oldum ama kanamam hem aşırı pıhtı pıhtı geliyor afedersiniz sürekli ciğer parcası tarzı şeyler geliyor hemde. Bugün 1 paket ped bitti 2nciye geçtim bu kadar kanamamın olması normalmi yoksa düşük yaşadığım içinmi böyle oldu 😏