nidako Canım anneler selamm! Karşıma bu marka çıktı ve kıyafetler gerçekten çok uygun. Daha önce buradan alışveriş yapan var mı? Memnun kaldınız mı? Lütfen aydınlatııın
Portakalcicegi nidako benim ikizlerim olacak herseyi çifter çifter almam gerekiyordu malum ve ben hemen hemen herseyimi oradaki 2.si 1 TL kampanyasından aldım, hiç birisinde de bir sıkıntı yaşamadım ☺️ yıkadım ütüledim nasipse 1 hafta sonra giyecek kızlarım 🌸☺️
Gizemli Ben de daha yeni alışveriş yaptim çok memnun kaldim. Kalitesi de çok iyi yumuşacık. Hatta bana lcwden daha iyi gibi geldi. Bu fiyata bu performans 👏
genccanne nidako Annem bebeğime aldı ürünler güzel bikaç ğrün ellerinde yokmuş onun geri ödemesini yaptılar