efeduru Ay şimdi gelir “Keşke bırakabilsem ahh ahh vicdanım hiç rahat değill, ilk gebeliğimde içtim birsey olmadı bunda bilemiyorum”diyenleerr.Herşeyde kendi ellerinde halbuki.Bebekleri dogduktan sonra da sigara icenlerin öpmelerine izin vermiyorlar ahshdhsjs 😂Komik🤷🏼♀️Düşünsenize minicik cana zehir solduruyolar ve vicdanım hiç rahat degil diyerek kendilerini avutuyorlar..Düşünsenize bebeginizin agzinin burnunun dibinde sigara iciyorsunuz..Ay korkunc🥹Ben yılların icicisiydim gunde bir bucuk paket illa icerdim hamileligimi ogrendigim saniye esim icmesine ragmen ona vermeden cope attim ve hiçbir sekilde sigara icilen yerde dahi durmuyorum ve vicdanim coook rahat🤷🏼♀️