balkizinbebegii Sila66 kanama yoksa düşük değildir her şeye internetten bakıp inanmayın saçma sapan şeyler yazıyorlar. Bende 9. Haftada bile olmuştu bel ağrısı kendinizi fazla yormuşsunuzdur. Kanama olursa doktora görünün ama
Rmysbyzt Sila66 sanmıyorum düşükle alakası olcağını yani ben şuan 15+5 haftalığım 9. Haftada başladı bel ağrım geçmiyor çok az hafifledi sadece bende korkmuştum ama kanama lekelenme yoksa önemi yok bence tabi doktorunuza danışırsınız